Zadbane dłonie i stopy wizytówką nie tylko kobiet

0
2629

Violetta Mrowiec jest właścicielką firmy V&K Cosmetic s.c., będącej wyłącznym dystrybutorem produktów służących do kompleksowej pielęgnacji dłoni i stóp dynamicznie rozwijających się marek: SNS, Footlogix oraz Young Nails. Pani Violetta, która działa w branży kosmetycznej prawie od 20 lat, długo poszukiwała najlepszej metody w  zakresie manicure i pedicure leczniczego. Ostatecznie jednak swoją pasję przekuła w sukces, a jej firma niedawno otrzymała nagrodę „The Best & More” za manicure tytanowy oraz innowacyjne produkty do pielęgnacji dłoni i stóp.

W trosce o dłonie i stopyfootlogix

Chociaż pani Violetta ma wykształcenie ekonomiczne, jej pasją od zawsze była kosmetyka i wszystko, co się z nią wiąże. Jednak nie od razu zdecydowała się na pedicure i dokonywanie  stylizacji paznokci z użyciem pudrów, których głównym składnikiem jest sproszkowany minerał dwutlenku tytanu. Początkowo jej firma oferowała różnorakie zabiegi na twarz i ciało, ale ostatecznie właścicielka postanowiła się ograniczyć i wyspecjalizować. I to był strzał w dziesiątkę, bowiem – jak podkreśla pani prezes, – zadbane dłonie są wizytówką kobiety, a coraz więcej pań korzysta z usług manikiurzystek.

Nieco gorzej jest z robieniem regularnego pedicure, a przecież, żeby mieć piękne stopy, trzeba się o nie troszczyć cały rok. – 85% ludzi boryka się z różnorakimi problemami stóp. Doszłam więc do wniosku, że zajęcie się tą kwestią będzie wstępem do zbudowania udanego biznesu – przekonuje Violetta Mrowiec, której firma prężnie rozwija się od trzech lat. W Krakowie, Warszawie, Koszalinie, Wrocławiu, Białymstoku i Bielsku-Białej zostały otwarte nowe punkty, co pokazuje, że klientki coraz częściej decydują się właśnie na manicure tytanowy, który polega na połączeniu płynnej bazy witaminowej z pudrem. Manikiurzystka nakłada cienką warstwę bazy i zanurza paznokieć pod odpowiednim kątem w pudrze. Do wykonania tego zabiegu nie jest konieczne używanie lampy UV ani preparatów odtłuszczających. Paznokcie mogą być również dowolnie przedłużane i malowane na wszelkie możliwe kolory.

Manicure tytanowy, który wzmacnia naturalną płytkę

Warto zaznaczyć, iż stylizacja paznokci metodą SNS jest przede wszystkim bezpieczna, trwała i szybka, a manicure wykonany tą techniką utrzymuje się w nienagannym stanie około czterech tygodni. Pani Mrowiec zapewnia również, iż po trzeciej lub czwartej aplikacji każda klientka zauważy wzmocnienie naturalnej płytki, nawet, jeśli wcześniej zmagała się z kruchością i łamliwością paznokci.

SNS Polska

W produktach SNS znajdziemy witaminy: A, B3, D5, E oraz wapń i sproszkowany minerał. Violetta Mrowiec informuje, iż jeśli chodzi o dystrybucję, to współpracuje tylko z gabinetami kosmetycznymi i salonami SPA. Wcześniej jednak należy odbyć stosowne szkolenie w jednym z punktów w Warszawie, Wrocławiu lub Żywcu. Niezaprzeczalnym sukcesem jest to, iż V&K Cosmetics jest jedynym dystrybutorem produktów SNS w Polsce, ale niedługo również w całej Europie.

Innowacyjne kosmeceutyki Footlogix

Pani Violetta przyznaje, że jest szczególnie dumna z kosmetyków Footlogix przeznaczonych do stóp, które zostały stworzone z myślą o profesjonalnej pielęgnacji i leczeniu schorzeń skóry. Produkty te pomagają zwalczyć problem suchych i pękających pięt, grzybicy paznokci czy trudnych w leczeniu stanów zapalnych u diabetyków, a sama pani prezes podkreśla, że nie wyobraża sobie dnia bez użycia musu. Dzięki temu zabiegowi jej stopy są zawsze gładkie i dobrze nawilżone.

Produkty Footlogix wykorzystują technologię Dermal Infusion Technology, która umożliwia przenikanie składników farmaceutycznych przez rogową warstwę naskórka, aż do głębokich warstw skóry. Dzięki temu substancje lecznicze mogą działać tam, gdzie są najbardziej potrzebne. – To kosmeceutyki, czyli środki działające leczniczo, które mają również działanie pielęgnacyjne – dodaje właścicielka firmy.

Nowa marka już w lipcu

Violetta Mrowiec organizuje także warsztaty dla kosmetyczek, manikiurzystek i podologów, by osoby pracujące w branży miały szansę nie tylko na wzajemne poznanie się, ale także wymianę doświadczeń czy rozmowy o najnowszych trendach.

0 6

Pani prezes zaznacza, iż jest bardzo dumna z zaangażowanych pracowników, którzy nie tylko reagują na potrzeby klientów i są świetnymi fachowcami, ale budują także pozytywną atmosferę w zespole. Dla pani Violetty kapitał ludzki jest szczególnie cenny, bowiem po wielu latach ciężkiej i angażującej pracy chciałaby efektywniej zarządzać swoją energią. – Nauczyłam się, że muszę częściej odpoczywać. Przestałam przynosić obowiązki do domu, częściej wychodzimy z mężem – zauważa Violetta Mrowiec. Podkreśla, że zawsze mogła liczyć na wsparcie małżonka, ale też mówi kobietom, że muszą także same dbać o siebie.

Od lipca będziemy wprowadzać na rynek nową markę, z czym wiąże się sporo zaangażowania z mojej strony, modyfikujemy także naszą stronę internetową oraz udoskonalamy sklep internetowy – podsumowuje.

Natalia Doległo

Beata Sekuła

 

LogosyTheBest wyb 01

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj