Banki odkryły nową grupę perspektywicznych klientów

0
2867

Sektor polskiej bankowości coraz bardziej docenia studentów. W ofercie banków pojawiło więcej usług bankowych i korzyści związanych z prowadzeniem kont studenckich. Nie jest to łatwy rynek jednak odpowiednie podejście do klienta może zaowocować klientem, który z bankiem zwiąże się na wiele lat.

Studenci z perspektywy banków przez ostatnie lata nie byli atrakcyjną częścią rynku, gdyż nie posiadali wielu środków, nie oszczędzali i wybierali najtańsze oferty bankowe. Doszło jednak do zmiany jakościowej w podejściu do klienta i banki zrozumiały, że lepiej za młodu związać się z klientem dając mu wiele korzyści, zaowocuje długoletnimi przepływami finansowymi.
Banki inwestują w nowe technologie, które odpowiadają na oczekiwania studentów dotyczące wysokiej jakości usług oraz wygody z korzystania z nich. Dorota Żak będąca dyrektorem w departamencie klienta detalicznego Banku Pekao SA stwierdza, że studenci przez banki są traktowani jak inwestycja na przyszłość. W młodych klientach banki upatrują dużo korzyści i chcą przywiązać klientów do siebie by w przyszłości zamiast stypendiów, czy przelewów od rodziców na ich kontach znajdowały się wypłaty, oszczędności oraz by przyszli absolwenci korzystali z produktów banku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj