Anna Pazderska sukces w stylu sloggi

0
4813
Anna Pazderska Dyrektor Sprzedaży i Marketingu sloggi PL Hub

Kilka ostatnich lat to dla marki sloggi czas globalnej ekspansji, która ma swoje odzwierciedlenie także na polskim rynku. I chociaż sloggi znajduje się w portfolio Triumph International od początku swojego istnienia, czyli od ponad 40 lat, to tak naprawdę ostatnie 3 lata były dla rozwoju sloggi kluczowe.
Nie byłoby to możliwe bez odpowiednich struktur, które w Polsce stworzyła, i którymi zarządza Anna Pazderska – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu sloggi PL Hub. Pomyślne wdrożenie nowej, globalnej wizji sloggi na lokalnym rynku to niewątpliwie jej zasługa. Nie dziwi więc fakt, że Anna Pazderska została nagrodzona tytułem Kobiety Charyzmatycznej magazynu „Why Story”.

Nigdy nie zdarzyło mi się, żebym nie stanęła po stronie swojego zespołu
i go nie wspierała – podkreśla Anna Pazderska. – Przede wszystkim stawiam na ludzi. Zespół jest dla mnie priorytetem dlatego, że ich sukces jest moim sukcesem i odwrotnie. Ze względu na wieloletnie doświadczenie menedżerskie Anna Pazderska, budując zespół, zawsze stawia na wyjątkowe osobowości. Jak zaznacza: „Osobowość jest czymś, czego się nie da nauczyć”. Sama łączy w swojej pracy zdolności analityczne i kreatywne. Ukończyła studia na kierunku: Zarządzanie i marketing oraz Zarządzanie finansami i produktem. Ze względu na zainteresowanie samorozwojem i psychologią studiowała na Polskiej Akademii Nauk. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w firmie L’Oréal od posady stażystki. Po ok. 9 miesiącach została Product Managerem. Następnie awansowała do marki Vichy. Potem przeszła do CEDC Bols. W międzyczasie wyszła za mąż, urodziła córkę, aby następnie rozpocząć przygodę w Triumph International jako szef marketingu, którym była do 2017 roku. Następnie awansowała na stanowisko dyrektora zarówno działu marketingu, jak i sprzedaży marki sloggi.

sloggi – rewelacja i rewolucja w świecie bielizny

Przełomem w życiu zawodowym Anny Pazderskiej było „przejście z roli triumphowej do sloggowej”, kiedy zaczęła niemalże od podstaw budować potęgę marki należącej do Triumpha. W tym czasie pełniła także rolę Communication Champion, po to by wesprzeć lokalne zespoły w czasie transformacji i w jasny sposób komunikować zachodzące w firmie zmiany. Stworzenie niezależnej struktury organizacyjnej dla sloggi okazało się ogromnym przedsięwzięciem. Anna mając 30 parę lat z sukcesem zbudowała prężnie działający zespół sprzedaży i marketingu.
Marka rozwija się bardzo dynamicznie. – Moje największe wyzwanie wiąże się z tym, że zespół robi się coraz większy. Staliśmy się rozbudowaną strukturą organizacyjną – mamy zespół marketingu, zespół sprzedaży, aktualnie wyodrębnia się zespół, który zajmie się rozwojem marki w kanale retail.

Pierwszy monobrandowy salon sloggi w Warszawie


Polska to rynek zdominowany przez galerie handlowe, dlatego tak nowoczesna marka, jak sloggi musi być obecna także w tym kanale dystrybucji. Rozwój sieci własnej to jeden z priorytetów na najbliższe miesiące i lata. W ubiegłym roku z sukcesem otworzyliśmy pierwszy salon sloggi w prestiżowej Galerii Młociny w Warszawie. Zapewniam, będzie ich więcej – tak o przyszłości marki mówi Anna Pazderska. Obecnie produkty sloggi sprzedawane są w salonach Triumph, oraz w sieci salonów multibrandowych. Sytuacja jest jednak bardzo dynamiczna. W tym roku firma będzie otwierać kolejne sklepy, między innymi w warszawskich Złotych Tarasach. – Salon sloggi w Złotych Tarasach to już potwierdzona informacja. Nie zwalniamy tempa i mamy już trzy kolejne lokalizacje, które poważnie rozważamy. Plan ekspansji jest ambitny i odważny jak sama marka. To oznacza, że powstaje już pełna sieć detaliczna – dodaje Anna.

sloggi, czyli komfort bycia sobą i pewność siebie

Taki sukces nie byłby możliwy, gdyby nie najwyższa jakość produktów sloggi, ich innowacyjny charakter, ale przede wszystkim odważna i nowoczesna wizja marki. Funkcja bielizny na przestrzeni ostatnich dekad ulegała dynamicznym zmianom. sloggi jako lider w kategorii, wyznacza trendy, wprowadza rewolucję i redefiniuje pojmowanie bielizny. Głównym celem bielizny nie jest już podkreślenie sensualności, a raczej dopełnienie stylu życia, zapewnienie komfortu
w codziennych wyzwaniach. sloggi wychodzi poza utarte i niedoścignione stereotypy piękna, pokazując że nie jest najważniejsze to jak wyglądamy, ale to jak się czujemy sami ze sobą. – Piękna nie mierzy się rozmiarem noszonej bielizny.
Chcemy zaprosić zarówno kobiety jak i mężczyzn do naszego świata, który nikogo nie ocenia, nie krytykuje i nie wpędza w kompleksy. W naszych produktach możesz czuć się swobodnie i być sobą. Wpisujemy się w nurt ruchu „body positive”, który podkreśla, że bez względu na to, czy ważę 80 kg czy 45, mam prawo czuć się ze sobą dobrze – wyjaśnia Anna Pazderska.

Efekt Zero Feel

Idealnym przykładem odzwierciedlenia misji sloggi jest niekwestionowany bestseller marki, czyli Zero Feel. Bielizna, która jest niczym „druga skóra”, dopasowuje się do ciała, nie uciska, zapewnia pełny komfort. Moment wprowadzenia na polski rynek linii Zero Feel w 2018 roku, był przełomowy dla sloggi. – Sukces Zero Feel to połączenie wielu aspektów: wyjątkowo delikatnej tkaniny, bezszwowego wykończenia, nowoczesnego kroju, a także atrakcyjnej palety kolorów, w którym występuje. Nasi projektanci przez ostatnie 3 lata intensywnie rozwijali rodzinę Zero Feel. Aktualnie w ofercie mamy ponad 7 różnych rodzajów kultowego produktu m.in. serię Natural, model z regulowanym zapięciem z tyłu, czy body – dodaje Anna Pazderska.

Chcemy zaprosić zarówno kobiety jak i mężczyzn do naszego świata, który nikogo nie ocenia, nie krytykuje i nie wpędza w kompleksy. W naszych produktach możesz czuć się swobodnie i być sobą.

Bielizna jak tlen

sloggi w swoim DNA ma zakorzenioną innowacyjność i nieustannie pracuje nad przełomowymi produktami. Kolejny z nich ujrzy światło dziennie w kwietniu br. i będzie to najlżejszy biustonosz na świecie – Oxygene Infinite, bezfiszbinowy, zapinany na nowoczesny zatrzask biustonosz, będzie ważył zaledwie 28 gramów.
Oxygene jest kontynuacją złożonej przez markę obietnicy „Free23” – do 2023 roku w ofercie marki nie znajdziemy żadnego biustonosza posiadającego fiszbiny. Marka stawia na komfort i nowoczesne technologiczne rozwiązania, które zastępują konieczność umieszczania metalowych elementów w konstrukcji.
„Future is bright” – to hasło towarzyszy nam od początku wielkich zmian w sloggi – wierzę, że przyszłość tak wyjątkowej marki nie może być inna, jak świetlana. Dołożymy wszelkich starań, aby kobiety i mężczyźni w Polsce poczuli ducha sloggi i dołączyli do komfortowej rewolucji, którą z energią i zaangażowaniem kontynuujemy od ponad 40 lat – podsumowuje Anna Pazderska.

Anna Rydzewska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj