2 marca odbyła się Konferencja Prosto o Marketingu i sprzedaży w Hard Rock Cafe w Warszawie. Spotkanie złożone było z dwóch oficjalnych części: panelu dyskusyjnego – debaty z udziałem publiczności oraz networkingu. Wydarzenie patronatem medialnym objęła Redakcja Magazynu WHY Story.
Na debacie poruszony został temat, tego w jaki sposób, skutecznie integrować działania marketingowe ze sprzedażowymi oraz łączyć kompetencje w tych obszarach, a także w jaki sposób: komunikować się z otoczeniem, żeby zwiększyć sprzedaż, wzmacniać wizerunek i budować lojalność klientów do naszej marki.
Jako eksperci wystąpili:
Judyta Kowalczyk – Strateg, menedżer i projektant marek. Ekspert ds.marketingu ze specjalizacją w psychologii brandingu i reklamy. CEO agencji wizerunku i reklamy iClouders, autor praktycznej książki „10 przykazań skutecznej marki” oraz trener.
Dariusz Jaszcz – trener biznesu i sprzedaży oraz ekspert w obszarze zarządzania i organizacją wydarzeń firmowych, oraz gier szkoleniowych.
Konrad Dębkowski – ekspert: motywowanie pracowników, budowanie efektywnych zespołów, autor książki „Motywacja Pracowników w Praktyce”, konsultant biznesowy, trener, sprzedaż B2B, kultura organizacyjna, Learning & Development
Jarosław Pudełek – trener i konsultant, menedżer z ponad 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz budowania efektywnych zespołów. Autor książki pt. „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej”.
Podczas spotkanie obecna była Grupa Charyzma i Powołanie, w tym m.in. przedstawiciele Orpea.