- Nowe Centrum Obsługi Klienta w Katowicach będzie obsługiwać klientów Honeywell w całej Europie, zapewni usługi na światowym poziomie
- Centrum pokieruje Polak z dużym doświadczeniem w sektorze technologicznym
Honeywell (spółka notowana na nowojorskiej giełdzie NYSE – kod akcji: HON), globalna spółka technologiczna znajdująca się na liście 100 największych firm rankingu magazynu Fortune (Fortune 100), otwiera swoje Centrum Obsługi Klienta w Katowicach. Nowe centrum zapewni obsługę i wsparcie klientom, będzie świadczyć usługi na rzecz klientów Honeywell w całej Europie. Do końca 2019 roku Honeywell planuje zatrudnić w swoim nowym biurze 100 osób.
Honeywell oferuje oprogramowanie i sprzęt komputerowy, a także usługi obejmujące technologie wykorzystywane w przemyśle lotniczym – zwiększające bezpieczeństwo i efektywność lotu, systemy kontroli i rozwiązania wykorzystywane w obiektach i przemyśle petrochemicznym, technologie inteligentnych budynków wpierające rozwój inteligentnych miast, zaawansowane rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa pracowników, a także innowacyjne systemy automatyki magazynowej.
„Otwarcie Centrum Obsługi Klienta w Katowicach to znaczący krok w rozwoju Honeywell w Polsce. Chcemy być jak najbliżej klientów – zarówno w Polsce jak i w całej Europie, działać lokalnie i jednocześnie spełniać wymogi rynku w zakresie jakości obsługi klienta na najwyższym światowym poziomie”, powiedział Ronald Binkofski, Prezydent Honeywell na Europę Środkową i Wschodnią. „Dla osób poszukujących nowych wyzwań zawodowych, Honeywell jest doskonałym pracodawcą, wartym rozważenia. Nasze technologie pomagają firmom na całym świecie działać lepiej, a nasi pracownicy mają szansę na codzienne poznawanie ciekawych branż i innowacji. Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe możliwości rozwoju zawodowego w Katowicach i całej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, z niecierpliwością oczekujemy na rozpoczęcie działalności w tej dynamicznie rozwijającej się części Polski.”, dodał Ronald Binkofski.
Nowym centrum pokieruje Szymon Pudlik, który przechodzi do Honeywell po 15 latach pracy w branży IT, gdzie zdobył bogate doświadczenie w kierowaniu zespołami obsługi klienta i centrami usług wspólnych zajmującymi się obsługą klienta. Szymon Pudlik pracował w firmach informatycznych i technologicznych w Niemczech, Republice Południowej Afryki i w Polsce, a ostatnie 10 lat spędził w globalnej korporacji na wysokich stanowiskach kierowniczych.
W swoim nowym centrum w Katowicach, które będzie pełniło funkcję „interfejsu” pomiędzy firmą a jej europejskimi klientami, Honeywell chce zatrudnić specjalistów ds. obsługi i wsparcia klientów, osoby nadzorujące obsługę klientów oraz trenerów zespołów obsługi klienta. Firma poszukuje pracowników proaktywnych, o dużych zdolnościach komunikacyjnych, pasjonujących się innowacyjnymi technologiami, posługujących się językami obcymi, w tym: angielskim, niemieckim, holenderskim, włoskim i norweskim. Kandydaci powinni mieć przynajmniej roczne lub dwuletnie doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta lub doświadczenie w centrach obsługi na innych stanowiskach – np. w finansach lub wsparciu informatycznym.
„Jesteśmy dumni, że na miejsce swojej najnowszej inwestycji w regionalny hub Honeywell wybrał właśnie Katowice. Firma ta reprezentuje dokładnie ten rodzaj zorientowanej na przyszłość działalności w obszarze zaawansowanych technologii, które pragniemy przyciągać do naszego regionu”, powiedział Marcin Krupa, prezydent Katowic. „Honeywell wybrał Katowice, ponieważ mamy wiele zaoferowania. Firmy otwierające w Katowicach swoje nowe centra mają do dyspozycji pulę dostępnych w naszym regionie talentów, co w połączeniu z idealną lokalizacją w sercu rozwijających się rynków Europy, stwarza doskonałe warunki rozwoju”, dodał prezydent Katowic.
Honeywell jest obecny w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej od początku lat 90-tych XX wieku. Obecnie Honeywell zatrudnia w tym regionie ponad 8 tys. pracowników, w takich obszarach jak sprzedaż, wsparcie i obsługa klienta, administracja, funkcje w obrębie łańcucha dostaw, a także rozwoju produktów, produkcji i usług inżynieryjnych.
Honeywell obsługuje klientów reprezentujących różne gałęzie przemysłu, dostarczając im urządzenia, oprogramowanie oraz usługi, które usprawniają i podnoszą efektywność ich działalności. Projekty zrealizowane przez Honeywell w Polsce obejmują m.in.:
- systemy sterowania budynkami inteligentnymi, systemy kontroli środowiska, systemy bezpieczeństwa i systemy przeciwpożarowe przeznaczone dla obiektów komercyjnych i mieszkaniowych w różnych regionach Polski;
- zaawansowane technologie przeznaczone dla platform wojskowych wykorzystywanych przez Polskie Siły Zbrojne, w tym silniki do szkoleniowych samolotów odrzutowych M-346 oraz technologie przeznaczone do systemów obrony produkowanych przez Wojskowe Zakłady Elektroniczne (WZE);
- samolotowe systemy mechaniczne i kabinowe, zainstalowane w najnowszych modelach samolotów Boeing i Embraer należących do Polskich Linii Lotniczych LOT;
- innowacyjne technologie petrochemiczne i technologie przetwarzania przeznaczone dla największych w Polsce zakładów chemicznych – Grupy Azoty;
- systemy zapewniające ochronę i bezpieczeństwo pracowników, przeznaczone dla kilkunastu dużych polskich zakładów produkcyjnych z branży paliwowej, przemysłu chemicznego i motoryzacyjnego.
Honeywell (www.honeywell.com), to firma technologiczna, znajdująca się na liście Fortune 100, zajmująca się dostarczaniem rozwiązań dla przemysłu, obejmujących produkty i usługi dla przemysłu lotniczego, technologie sterowania dla budynków, domów i mieszkań oraz o przeznaczeniu przemysłowym, a także materiały o wysokich parametrach technologicznych. Nasze technologie wspomagają praktycznie wszystko, począwszy od samolotów, samochodów, domów i budynków, skończywszy na zakładach produkcyjnych i łańcuchach dostaw, po to aby nasz świat stawał się coraz bardziej inteligentny, bezpieczny i zrównoważony. Więcej informacji i aktualności na temat Honeywell można znaleźć na stronie: www.honeywell.com/newsroom
Kontakt dla mediów:
Karolina Kurowska
+48 694 424 677
Łukasz
Piasta
+48 600 442 238
[email protected]
Ewa Lipka
+48 509 711 337
[email protected]
Opracowanie: Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Katowice
.