Firma BRUBECK nagrodzona tytułem „The Best & More 2017”

1682

Termoaktywna odzież BRUBECK – wysoka jakość, funkcjonalność oraz przystępna cena

 logo bru

Branża odzieży termoaktywnej w Polsce od kilku lat przeżywa rozkwit. Firma BRUBECK ze Zduńskiej Woli stała się liderem w produkcji odzieży, jakim są tego typu ubrania. Została nagrodzona tytułem „The Best & More 2017” Magazynu Why Story. Dominik Kosuń, Dyrektor Zarządzający marką, wraz ze swoimi pracownikami, z wielkim optymizmem spogląda w przyszłość.

 

Firma „Filati Mirosław Kubiak” Spółka Jawna samodzielnie zarządza takimi markami jak BRUBECK i WEBSTER. Ponadto podjęła owocną współpracę z firmami: Ortovox, Snickers, Salomon, J. Lindeberg, Falke, Musto czy Tracksmith. BRUBECK funkcjonuje z powodzeniem na rynku już od dziesięciu lat. Od początku działalności firma skupiła się na projektowaniu i produkcji odzieży termoaktywnej przeznaczonej do różnych aktywności.

 

Ubrania na każdą okazję

BRUBECK thermo

Marka BRUBECK stała się liderem na rynku odzieży termoaktywnej w Polsce. Produkcja została ulokowana w Zduńskiej Woli, w miejscu znanym ze swoich znakomitych, wieloletnich tradycji tkactwa i włókiennictwa. W dzisiejszych czasach, gdy większość firm decyduje się na produkcję w krajach azjatyckich, możliwość bieżącej kontroli i elastyczność produkcji w jednym miejscu stała się swoistym gwarantem najwyższej jakości produktów opuszczających fabrykę.

Od 2011 roku jestem dyrektorem zarządzającym marką. Największym wyzwaniem było to, aby  przekonać klientów, że mają do czynienia z produktem polskim bardzo dobrej jakości, o wyjątkowych funkcjach i właściwościach. W ciągu ostatnich pięciu lat skupiliśmy się na promocji marki BRUBECK oraz budowaniu jej pozytywnego wizerunku. Dzięki tej strategii widać konkretne, pozytywne efekty naszego wysiłku. Wspieramy ludzi aktywnych, ambitnych pasjonatów sportowego trybu życia oraz zawodowych sportowców – informuje Dominik Kosuń, dyrektor marki BRUBECK.

BRUBECK od 2005 roku produkuje, a także samodzielnie projektuje termoaktywną odzież sportową, outdoorową, codzienną oraz ochronną. Wszystkie kolekcje odzieży powstają wyłącznie w technologii seamless. Bezszwowa, dwuwarstwowa konstrukcja dzianiny, sprawia, że produkt nie obciera i nie uwiera, a przede wszystkim odprowadza wilgoć od ciała o wiele efektywniej niż w przypadku tradycyjnie powstającej odzieży w technologii cut and sew. Jakość i funkcjonalność odzieży termoaktywnej jest niemożliwa do uzyskania w zwyczajnej technologii szytej. W przypadku propozycji produktów termoaktywnych, samo projektowanie nie ogranicza się jedynie do opracowania wzoru lub kroju wykonywanych części garderoby. Ważna jest przede wszystkim funkcjonalność odzieży. Decyduje o tym odpowiedni dobór przędz tworzących dzianinę oraz zastosowanie struktury, zróżnicowanej tak by spełniała swoje funkcje w każdej partii ciała. Produkcja odbywa się na najnowocześniejszych włoskich maszynach. Dzięki temu, że posługujemy się zaawansowaną technologią produkcji naszej odzieży cały proces jej powstawania jest w 80% zautomatyzowany, pozostałe 20% stanowi wkład pracy naszego zespołu składającego się m. in. Z projektantów, technologów oraz inżynierów. Opracowane rozwiązania oparte są na badaniach naukowych oraz doświadczeniu profesjonalnych sportowców. Skład i wysoka jakość użytych surowców oraz ich odpowiednie łączenie poddawane są wielokrotnym próbom. To wszystko decyduje o sukcesie marki wśród potencjalnych przyszłych klientów.

Wraz z zespołem założyliśmy sobie, że zbudujemy markę, która będzie liderem odzieży termoaktywnej na rynku polskim. Po czterech latach ciężkiej pracy Brubeck jest postrzegany przez klientów jako firma znana z dbałości o jakość i komfort produktu oferowanego na rynku – mówi dyrektor Kosuń. – Chcieliśmy dotrzeć do konsumentów i zasygnalizować im, że możemy zaproponować odzież o bardzo dobrej jakości, zaawansowaną technologicznie, a jednocześnie w rozsądnej cenie. Jako firma zdajemy sobie sprawę, że musimy podążać drogą, którą sobie wyznaczyliśmy w dłuższej perspektywie czasu, aby budować silną markę nie tylko na rynku krajowym, ale również na rynkach zagranicznych – dodaje.

Ważnym elementem strategii jest również sprawnie działająca sieć dystrybucyjna, ponieważ produkty BRUBECK można znaleźć w całej Polsce.

W związku z tym, że nasze produkty są bardzo dobrze oceniane również na rynkach  międzynarodowych, jesteśmy obecni w 14 krajach, w tym na wiodących rynkach europejskich – informuje Dominik Kosuń. – Zaczynając od Niemiec, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Danii przez kraje Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Węgry) i Wschodniej (Ukrainę, Litwę, Łotwę oraz Rosję). Nasza dystrybucja sięga także do Australii i Kanady. W 2017 r. planujemy podjąć współpracę z francuską marką GO Sport, która tylko na terenie Francji posiada sieć 265 salonów sportowych, gdzie będziemy sprzedawać nasze produkty pod marką BRUBECK. To daje nam komfort pracy na kolejne lata– informuje Dominik Kosuń.

BRUBECK pomaga aktywnym

unspecified

BRUBECK stara się pomagać sportowcom oraz amatorom w pokonywaniu wyzwań. Ambasadorami marki są m.in. Tomasz Sikora, czyli legenda polskich sportów zimowych i najlepszy polski biathlonista w historii: srebrny medalista olimpijski, indywidualny mistrz i wicemistrz świata, brązowy medalista mistrzostw świata w drużynie, sześciokrotny mistrz Europy i zarazem trzynastokrotny medalista mistrzostw Europy, wielokrotny medalista mistrzostw Polski w biegach biathlonowych. Od 2015 r. trener reprezentacji Polski w biathlonie.

– Od siedmiu lat jesteśmy również partnerem technicznym Polskiego Związku Biathlonu. Dlatego zaproponowaliśmy w tym roku współpracę Tomaszowi Sikorze, która, jak dotąd, układa się nam bardzo dobrze – stwierdza pan Dominik.

W gronie ambasadorów marki znaleźli się również:

– Artur Miśkiewicz, który reprezentuję down Hill MTB i posiada w swoim dorobku złote medale MP oraz ME, a także zwycięstwa w wielu prestiżowych zjazdach. Wspaniałe przygotowanie atletyczne pomaga mu w znoszeniu trudów najbardziej wyboistych tras zjazdowych oraz nadludzkiego wysiłku, którego wymagają starty przez cały długi sezon. Miśkiewicz słynie ze znakomitejtechniki, niepowtarzalnego stylui niewiarygodniestabilnej formy. Odzież termoaktywna BRUBECK towarzyszy mu w mistrzowskiej drodze od wielu lat.

– Andrzej Radzikowski, który specjalizuje się w biegach ultra, szczególnie tych słynących z wyjątkowego poziomu trudności.Wytrwałość, precyzjaw realizacji planu treningowego i niesłychanamotywacjazaprowadziły go w tym roku na sam szczyt sukcesu. Został zwycięzcą legendarnego biegu ultra – Spartathlonu. Po zajęciu 3. miejsca w greckim klasyku w 2014 roku, tym razem nie dał szans rywalom na dystansie245,3 km.

– Igor Tracz – wielokrotny Mistrz Polski, Europy oraz Świata w wyścigach psich zaprzęgów i bikejoringu (zawodnik, rower i pies), zarówno w warunkach zimowych, jak i bezśnieżnych – to reprezentant efektownej dyscypliny wymagającej świetnego przygotowania fizycznego oraz doskonałej współpracy ze zwierzętami.Perfekcyjną formę i taktykępodczas jego startów wspierają termoaktywne produkty BRUBECK, które zapewniają mukomfort w wyścigach rozgrywanych w warunkach zimowych, na trudnych, skomplikowanych terenowo trasach.

– Mateusz Habrat – narciarz alpejski, złoty medalista Zimowej Uniwersjady 2013 z Mariboru w narciarstwie dowolnym w konkurencjiskicrossu. W obecnym sezonie startuje wPucharze Świata oraz Uniwersjadzie 2017.

– Michał Kiełbasiński – jeden z najlepszych polskich biegaczyultra i adventure racing. Zwycięzca pierwszej edycji Biegu Siedmiu Szczytów (240 km) w 2013 r. W 1996 roku uczestniczył w legendarnej wyprawie Camel Trophy, która jako pierwsza w historii przemierzyła samochodami terenowymi indonezyjską wyspę Borneo wzdłuż równika ze wschodu na zachód. Na swym koncie ma niemal sto startów w zawodach adventure na dystansach 100-700 km, w kraju i za granicą. Wielokrotnie zakończonych na podium. Obecnie przygotowuje się do startu wYukon Arctic Ultra 2017- najzimniejszym i najtrudniejszym biegu ultra na świecie odbywającym się w Kanadzie.

Produkty testowane przez wybitne postacie sportów ekstremalnych poddawane są najlepszym sprawdzianom w skrajnie trudnych warunkach, co przekłada się na rosnącą sprzedaż nowych kolekcji.

Jednym z ostatnich nabytków w gronie ambasadorów BRUBECKA jest rewelacyjna słowacka narciarka alpejska Petra Vlhová, wschodząca gwiazda światowego narciarstwa, obecnie zawodniczka ścisłej czołówki Pucharu Świata w slalomie i slalomie gigancie.

Promocja poprzez sport

Marka dba o swój wizerunek prowadząc kampanie telewizyjne, radiowe, internetowe, a także podejmując działania sponsorskie. Brubeck był np. partnerem technicznym Runmageddonu oraz Triathlonu w Gdańsku, czy Półmaratonu i Maratonu we Wrocławiu.

– Wspieramy szereg ambitnych inicjatyw. Jako firma angażujemy się w wiele imprez na terenie całego kraju. Często wspieramy osoby z całej Polski, które są specjalistami w swojej dziedzinie – mówi dyrektor. Ponadto firma współpracuje z Urzędem Miasta i władzami powiatu łódzkiego.

System klasyfikacji wysiłkowej – Jak wybrać odpowiednią odzież termoaktywną?

Odzież termoaktywna musi być dobrana do indywidualnych potrzeb użytkowników. Produkty firmy wspomagają naturalne, biologiczne procesy termoregulacji organizmu, odpowiadające za utrzymanie komfortu cieplnego naszego ciała. Wszystko zależy od wysiłku, jaki podejmujemy. Specjalnie opracowany system pozwala na dobranie odzieży zależnie od panujących na zewnątrz warunków atmosferycznych oraz wysiłku.

System jest podzielony na stopnie:

1 – to brak lub niska aktywność. Produkty zapeniają komfort podczas snu, a delikatna dzianina termoaktywna o właściwościach bakteriostatycznych i antyalergicznych skutecznie odprowadza naturalną wilgoć powstająca podczas snu. Kolekcje:Comfort Night.

3 – to codzienna aktywność. Komfort podczas odpoczynku, pracy w normalnych i trudniejszych warunkach, wahań temperatury czy stresu, który powoduje większą potliwość. W tym przypadku odzież bezszwowa jest wykonana z bardzo cienkiej dzianiny z dodatkiem bawełny lub szlachetnej wełny. Kolekcje: Comfort Cotton, Comfort Wool.

5 – linia służąca osobom podejmującym umiarkowany wysiłek. Komfort cieplny i wygoda podczas umiarkowanego wysiłku fizycznego. Zaawansowana technologicznie, dwuwarstwowa, oddychająca bielizna i odzież termoaktywna z przędz syntetycznych lub naturalnych. Kolekcja uniwersalna i całoroczna: Fusion, Active Wool.

7 – znaczny wysiłek. Do produkcji użyto najwyższej klasy przędz z dodatkami zaawansowanych technologicznie mikrowłókien. Ergonomiczny krój i specjalistyczne rozwiązania zapewniają ochronę, komfort oraz idealną termoregulację przy intensywnym sportowym wysiłku. Kolekcje: Athletic, Fitness, Bicycle, Motorcycle, Prestige, Dry, Thermo, Extreme Wool.

9 – to produkty stworzone do ekstremalnego wysiłku. Praca w skrajnych warunkach oraz sport wyczynowy sprawiają, że potrzebujemy większej ochrony. Zaawansowane technologie zapewniające najwyższą ochronę i komfort termiczny w skrajnie trudnych warunkach. Odzież ochronna idealna do ciężkiej i niebezpiecznej pracy fizycznej (straż pożarna, hutnictwo) oraz sportu wyczynowego i ekstremalnego. Odzież jest antyelektrostatyczna i trudnopalna. Kolekcja: Protect.

– Produkujemy odzież bezszwową, jednocześnie dwuwarstwową – wewnętrzna warstwa odprowadza wilgoć, a zewnętrzna odbiera i utrzymuje z dala od ciała. Dobieramy odpowiednią dzianinę do poziomu aktywności naszych klientów, dlatego stworzyliśmy tak szeroką ofertę. – informuje dyrektor Kosuń.

Niepowtarzalny system daje klientowi pewność, że właściwie dobrana odzież będzie odpowiednia do jego wymagań.Brubeck od 10 lat pozytywnie zaskakuje klientów nowymi pomysłami, które sprawdzają się na wielu płaszczyznach.

W tym, co robimy jesteśmy specjalistami. Przyszłemu klientowi zadałbym pytanie jakie ma preferencje. Lubi ciepło czy wręcz odwrotnie, nie lubi się przegrzewać? W jakich warunkach będzie korzystał z tej odzieży? Po szczegółowym wywiadzie – spersonalizowanej rozmowie – poleciłbym mu odpowiedni produkt. – stwierdza  Dominik Kosuń.

DominikKosuń BRUBECK

Dominik Kosuń – Dyrektor zarządzający marką

Odpowiednio dobrany produkt będzie służyć kupującemu przez długi czas, dlatego warto przedtem skorzystać z sugestii specjalistów, którzy chętnie pomogą w dobraniu odpowiedniej kolekcji. Co ciekawe, dyrektor Dominik Kosuń stara się przetestować każdy produkt osobiście.

Klientom potrzebującym ochrony na co dzień, polecam produkty bawełniane, natomiast dla tych, którzy mają wyższe wymagania ciekawą propozycją może okazać się wełna. Zazwyczaj jest kojarzona z okresem zimowym, co często bywa nieporozumieniem, ponieważ nasza kolekcja sprawdza się przez cały rok. Dla sportowców mamy kolekcje 3D Pro, którą trudno porównać z innymi dostępnymi na rynku produktami. Mamy również kolekcję, w której użyliśmy naturalnych minerałów, a także… węgla kawowego powstającego z ziaren kawy. Z uwagi na to, że kobiety z natury lubią odczuwać większe ciepło poleciłbym im produkty z kolekcji wełnianej np. Active Wool lub Extreme Wool – dodaje dyrektor.

Wyzwania na przyszłość

Jak każda marka, która planuje nieustanny rozwój, również BRUBECK realizuje długoterminową strategię. – W 2017 roku rozpoczniemy promowanie nie tylko bielizny, ale również odzieży, którą nazywamy „drugą warstwą”, czyli: bluzy oraz odzież outdoorową przeznaczoną do intensywnej aktywności, do długich spacerów i wycieczek górskich. Będą to m. in. wyroby wełniane oparte na technologii tzw. mikrowłókien. Park maszynowy i doświadczenie pracowników pozwoli nam na wyprodukowanie kolejnej gamy produktów, które sprostają oczekiwaniom konsumentów. Ostatnio poczynione inwestycje pozwalają nam produkować jeszcze lepsze produkty niż do tej pory – podkreśla Dominik Kosuń.

Bardzo dobra organizacja oraz innowacyjne technologie sprawiły, że zarząd firmy z wielkim optymizmem spogląda w przyszłość.

                                                                                                                                                                                                                                                      Mateusz Herman

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here