Volkswagen – bezpieczeństwo, ekologia i nowoczesność

710
VW I.D. ma rozmiary Golfa, przestronność Passata, pełną elektromobilność i szybko się ładuje.

Pojazdy marki Volkswagen po raz kolejny zostały uhonorowane tytułem The Best & More. Zdaniem czytelników Magazynu Why Story, Volkswagen zasłużył na wyróżnienie i to w trzech kategoriach – w klasie vanów za Transportera T6, w grupie aut bezpiecznych za model T-Roc oraz wśród samochodów rodzinnych za Volkswagena Sharana.

Jest wiele elementów sprawiających, że Volkswagen należy do czołowej trójki najpopularniejszych marek w Polsce. Produkowane przez koncern samochody są bardzo rozsądnym nabytkiem, biorąc pod uwagę całkowity koszt utrzymania pojazdu, czyli tzw. TCO. Uwzględnia on nie tylko kwotę zakupu samochodu, ale także koszty jego eksploatacji oraz potencjalną kwotę odsprzedaży. Dopiero w takim zestawieniu klient jest w stanie policzyć, ile naprawdę będzie go kosztować auto. I mając na względzie te aspekty, można stwierdzić, że modele marki Volkswagen wypadają bardzo korzystnie. Dzięki długiemu okresowi pomiędzy przeglądami użytkownicy oszczędzają na ich koszcie, a i utrata wartości w przypadku samochodów marki Volkswagen jest niska. Łącząc powyższe zalety z atrakcyjnymi pakietami serwisowymi, klient otrzymuje bardzo atrakcyjną ofertę. I potrafi ją docenić, licznie odwiedzając salony sprzedaży. – Bardzo cieszymy się z niesłabnącego zaufania naszych klientów – mówi Patryk Tryzubiak z zespołu PR Volkswagen Group Polska. – Z tego, że od lat marka Volkswagen znajduje się w czołówce rynku sprzedaży samochodów nowych w Polsce.
Marka Volkswagen bardzo mocno stawia na bezpieczeństwo. Od lat wyposaża swoje samochody w najnowsze systemy wspierające kierowcę oraz podnoszące poziom bezpieczeństwa. Często, jako pierwsza wolumenowa marka na rynku wprowadza również do aut niższych klas rozwiązania rodem z segmentu Premium. Wystarczy wspomnieć taki system, jak Emergency Assist, który w przypadku zasłabnięcia kierowcy potrafi samodzielnie i bezpiecznie zjechać na pobocze, a także zaparkować i wezwać pomoc. W efekcie powstają pojazdy spełniające najwyższe standardy obowiązujące we współczesnej motoryzacji oraz cieszące oko swym nowoczesnym, atrakcyjnym designem.
– Jesteśmy dumni z każdego modelu noszącego na masce logo naszej marki – dodaje Pan Tryzubiak.
– Ogromnie cieszy nas fakt, że czytelnicy magazynu Why Story wyróżnili nas nagrodą The Best & More za modele, które znaleźli w naszej ofercie.

Przednie drzwi otwierają się pod kątem 90 stopni, tylne odsuwają się elektrycznie.

Pojazdy dla każdego

Oferta produktowa marki jest bardzo bogata. Auto dla każdego – to zasada, której w Volkswagenie konsekwentnie się przestrzega. Koncern jest w stanie dostarczyć rozwiązania praktycznie dla każdej grupy konsumenckiej. Począwszy od wygodnych i zaawansowanych technicznie samochodów miejskich, jak modele up! oraz Polo, poprzez szeroką ofertę segmentu SUV – dziś najbardziej popularnego zarówno w Polsce, jak i na całym świecie, a skończywszy na idealnie wypełniających swoją rolę autach rodzinnych, jak Touran czy Sharan.
Sympatyków Passata na pewno ucieszy wiadomość, że niebawem pojawi się na rynku nowa generacja tego niezmiernie lubianego w swojej klasie auta. Zostanie ono wprowadzone do sprzedaży już w pierwszej połowie 2019 roku.

Przyszłość to napęd elektryczny

Innowacyjne rozwiązania powstające w biurach konstrukcyjnych pokazują, że marka Volkswagen jest i będzie ważnym graczem wśród wytwórców pojazdów elektrycznych. W tej chwili w gamie produkcyjnej ma dwa w pełni elektryczne modele – e-up oraz e-Golf. A już za kilka miesięcy swoją premierę będzie miał rewolucyjny Volkswagen I.D. Z całej rodziny całkowicie elektrycznych samochodów, to pierwsze auto powstające na nowatorskiej, specjalnie dla nich stworzonej platformie podłogowej MEB. Samochód ten będzie symbolem całkowicie nowej jakości, jeżeli chodzi o elektromobilność. Jego niezaprzeczalne atuty, to zasięg nawet 600 kilometrów na jednym ładowaniu, możliwość bardzo szybkiego ładowania oraz wysoki stopień digitalizacji. Ale to jeszcze nie koniec. Bardzo ważną wiadomością dla przyszłych nabywców będzie informacja o cenie. A tu miła niespodzianka. Będzie ona podobna do ceny Golfa z silnikiem Diesla. Samochód zostanie oczywiście wyposażony w szereg systemów wspierających kierowcę, zwiększających jego bezpieczeństwo. Na pionierskim modelu VW nie zamierza jednak poprzestać. W przygotowaniu są już kolejne modele z serii I.D. – crossover I.D. Crozz, limuzyna I.D. Vision oraz potomek popularnego „ogórka”, czyli I.D. BUZZ. W ofercie handlowej będą one pojawiać się sukcesywnie do 2022 roku. I to nie jest ostatnie słowo firmy z Wolfsburga. Będący właścicielem marki koncern Volkswagen AG przeznaczy do 2023 roku blisko 44 miliardy euro na rozwój elektromobilności.

I.D. Vizzion to luksusowa limuzyna i następca modelu Phaeton.
Na jednym ładowaniu przejedzie aż 650 km. Obok I.D. Crozz. To sportowy crossover
z cechami SUV-a i czterodrzwiowego coupe.

Mali superbohaterowie, czyli nie tylko motoryzacja

Poza produkcją aut marka Volkswagen może poszczycić się osiągnięciami w sferze ekologii czy bezpieczeństwa. Jej działalność nie ogranicza się jednak wyłącznie do sfery przemysłowej. Volkswagen jest również bardzo aktywny, jeśli chodzi o działalność społeczną. Marka stworzyła i realizuje program „Mali Ratownicy”. Jego celem jest propagowanie wśród dzieci odpowiedzialnych postaw społecznych, poprzez udzielanie pierwszej pomocy innemu człowiekowi. Program uczy dzieci samodzielności i radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wzmacnia je i sprawia, że stają się silniejsze i lepiej radzą sobie w życiu. Supermoc, czyli umiejętność ratowania ludzkiego życia zdobyło już ponad 20 tysięcy dzieci, które stały się w ten sposób superbohaterami.

Badania THE BEST & MORE zostały przeprowadzone na zlecenie „WHY” Media Group przez Agencję Badawczą BioStat z Rybnika www.biostat.com.pl pod Patronatem Magazynu Why Story.

autor: Maciej Conrad, współpraca Tomasz Czarnecki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here