Prestiżowa nagroda proMYK 2016 dla UE Katowice

0
1484

W dniach 19-22 czerwca 2016 r. w Józefowie pod Warszawą odbyła się uroczysta gala, podczas której Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach otrzymał pierwszą nagrodę oraz wyróżnienie w VI edycji konkursu „proMYK-i”, organizowanego przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom”.

Pierwszą nagrodę i statuetkę – lampę „proMYK 2016” im. Andrzeja Sołtysiaka zdobył projekt pn. „Nowe media jako narzędzia wspierające komunikację i internacjonalizację” w kategorii „Działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone w obszarze nowych mediów”.

Zwycięski projekt: Platforma „Ambasadorzy Zagraniczni”, która opiera się na współpracy z absolwentami uczelni z zagranicy. Platforma dostępna jest z poziomu przeglądarki (WWW) oraz aplikacji mobilnej „Alumni UEKatowice” na systemy: Android, iOS, Windows Phone. Wykorzystuje interaktywną mapę Google. Więcej na www.ue.katowice.pl/ambassadors

Nagrodami dla Uczelni, poza statuetką i dyplomami, są kampanie reklamowe w wybranym serwisie Brainly /zadane.pl/ (6000 zł), na GoldenLine i GazetaPraca.pl (6000 zł) oraz w serwisach Centrum EFEKTY /m.in. studia.net, kierunki.net/ (6000 zł). Zwycięski projekt jest efektem prac zespołu: Edyta Lachowicz-Santos, Magdalena Skowron, Katarzyna Zajdel, Marek Kiczka.

W konkursie wyróżniono także drugi projekt zgłoszony przez Uniwersytet – „Nowe media w szkolnictwie wyższym – wymiana poglądów i doświadczeń pomiędzy uczelniami z całego świata”. Wyróżniony projekt to międzynarodowa konferencja „New Media in Higher Education – opportunities and threats”, którą zorganizowano w czerwcu 2015 r. na UE Katowice. W konferencji wzięło udział ponad 100 pracowników naukowych i administracyjnych z uczelni polskich i zagranicznych, m.in. z takich krajów jak: Węgry, Hiszpania, Tajlandia, Rumunia, Kuwejt, Norwegia, Liechtenstein, Niemcy czy Francja. Po konferencji wydano publikację naukową „New Media in Higher Education Market” pod red. S. Smyczka i J. Matysiewicz.

Nagrodami dla Uczelni za wyróżniony projekt są kampanie reklamowe w wybranym serwisie Brainly /zadane.pl/ (3000 zł), na GoldenLine i GazetaPraca.pl (3000 zł) oraz w serwisach Centrum EFEKTY /m.in. studia.net, kierunki.net/ (3000 zł). Wyróżniony projekt jest efektem prac zespołu w składzie: prof. dr hab. Sławomir Smyczek, dr hab. Justyna Matysiewicz, Magdalena Skowron, Edyta Lachowicz-Santos, Katarzyna Zajdel, Marek Kiczka.

Oba zwycięskie działania są efektami projektu Inter Uni – „Wsparcie internacjonalizacji. Wzmacnianie relacji między Uczelnią, kandydatami, studentami, absolwentami i pracownikami przy wykorzystaniu nowych mediów”, koordynowanego przez Magdalenę Skowron.

Karolina Krzyżankiewicz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj