Kampania dla zdrowych nawyków żywieniowych

Date:

Share post:

Rozpoczęła się kolejna kampania promocyjno-edukacyjna „5 porcji warzyw, owoców lub soku”.
 
 
Program ten ma zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych. Spożycie owoców i warzyw w Polsce jest dużo niższe niż zalecane minimum 400 g dziennie.
 
 

Kampania ma zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych.Ma to szczególne znaczenie w ze względu na zbyt niskie spożycie owoców i warzyw w Polsce. Program bazuje na zaleceniach Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz jest zgodny z zaleceniami Rady ds. Diety, Aktywności Fizycznej i Zdrowia przy Ministrze Zdrowia.

W VI edycji kampanii „5 porcji zdrowia” hasło zostało wzbogacone o „Owoc, warzywo lub sok.”, aby zwrócić uwagę konsumentów, że szklanka soku może być jedną z pięciu zalecanych codziennie owocowo-warzywnych porcji.Kampania jest finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz z pieniędzy sponsorów – członków Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS). Jej budżet wynosi 600 tys. zł.

Warto dodać, że akcja  potrwa do listopada.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

spot_img

Related articles

Żyjmy dłużej, czyli komórki kochają tlen

Rozmawiamy z Rafałem Gromadą i Michałem Jaroszem, biznesmenami, którzy swoje dotychczasowe rynkowe aktywności – od poligrafii, przez projektowanie użytkowe i szkolenia...

Mr Geno Mr Jack Miami Dream

Duet Mr Geno & Mr Jack to twórcy unikalnego i nowatorskiego projektu artystycznego w biznesie modowym, muzycznym i wydawniczym. Mr Geno – Eugeniusz Witek...

Międzynarodowa Konferencja walentynkowo-biznesowa Grupy Charyzma i Powołanie 2024

W dniach 8 i 9 lutego w największym salonie Lexusa w Europie mającym swoją siedzibę w Krakowie odbyła...

IX Walne spotkanie Stowarzyszenia Kobiet Charyzmatycznych

9 i 10 lipca odbyło się walne spotkanie Stowarzyszenia Kobieta Charyzmatyczna w Katowicach, w Fundacji Pomocy Dzieciom „Ulica"...