Bridgestone, Globalny Partner Olimpijski i Paraolimpijski, będzie wspierać biegaczy podczas największego maratonu w Polsce

92

Bridgestone – największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy oraz Globalny Partner Olimpijski i Paraolimpijski już 29 września będzie wspierać uczestników 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas imprezy Karol Bielecki – legendarny piłkarz ręczny, ambasador kampanii Bridgestone, będzie motywował biegaczy i zachęcał ich do przesuwania własnych granic.

W ramach olimpijskiej kampanii Bridgestone „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, firma chce inspirować ludzi w każdym wieku, o różnych umiejętnościach i pasjach, by odnajdywali w sobie siłę, do walki o swoje marzenia i do pokonywania przeszkód, które pojawiają się na ich życiowej drodze. Bridgestone chce angażować się nie tylko w największe imprezy sportowe, takie jak Igrzyska Olimpijskie, ale także w lokalne inicjatywy, wśród których jest także Maraton Warszawski.

Poznaj ambasadora „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”

Król strzelców z igrzysk w Rio de Janeiro 2016, ambasador „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”, Karol Bielecki będzie wspierał biegaczy podczas tegorocznej imprezy. Razem ze znanym dziennikarzem sportowym, Damianem Bąbolem na ostatniej prostej biegu będzie zachęcał ich do przesuwania swoich granic. Podczas wydarzenia będzie też czas na krótkie pogawędki, autografy i selfie z Mistrzem.

Sztafeta z Bridgestone

Bridgestone będzie sponsorem tytularnym tegorocznej sztafety Maratonu Warszawskiego, kategorii dla zespołów składających się z czterech biegaczy. Sztafeta jest świetną okazją dla tych zawodników, którzy nie są gotowi do walki na pełnym dystansie, to też doskonały sposób na zakończenie sezonu biegowego wspólnie z przyjaciółmi, rodziną lub w gronie znajomych z pracy.

Strefa aktywacji Bridgestone

Bridgestone jest doskonale znany z motywowania zawodników podczas imprez sportowych, ale nie zapomina też o kibicach. Przygotowuje wiele dodatkowych atrakcji dla obserwatorów sportowych zmagań. W strefie aktywacji Bridgestone każdy może podzielić się swoimi marzeniami i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w specjalnie zaprojektowanej foto budce. Najmłodsi goście na pewno pokochają przygotowany z myślą o nich nadmuchiwany tor przeszkód. Dla tych, którzy nie mogą wziąć udziału w biegu, ale chcą wesprzeć któregoś z jego uczestników, Bridgestone przygotował specjalne tabliczki, na których można umieścić imię uczestnika.

„Sport inspiruje i łączy ludzi. Mając pozycję największego światowego producenta opon i wyrobów z gumy, nie tylko wspieramy największe imprezy jak Igrzyska Olimpijskie, ale także skupiamy się na promowaniu innych bliskich nam, lokalnych wydarzeń sportowych, takich jak np. Maraton Warszawski czy Półmaraton Poznański” – wyjaśnia Radosław Bółkowski, dyrektor zarządzający Bridgestone East Europe. „Opony Bridgestone zapewniają podróżnym bezpieczeństwo na torze, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Zachęcamy ludzi, by działali w ten sam sposób, by kontynuowali podjęte próby, by dążyli do tego, czego pragną w życiu, bez względu na przeszkody, jakie mogą napotkać na swojej drodze. „

PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko

Inicjatywa jest częścią kampanii Bridgestone „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”. Uczestnicy Igrzysk Olimpijskich, Karol Bielecki (piłkarz ręczny), Joanna Jóźwik (biegaczka) i Maciej Kot (skoczek narciarski), zostali wybrani do tej kampanii, ponieważ pomimo niepowodzeń, które przytrafiły się im w karierze sportowej, nigdy nie zrezygnowali ze swoich pragnień. Dzięki niesamowitej determinacji w walce o marzenia olimpijskie są prawdziwymi zwycięzcami. Kampania Bridgestone stawia sobie za cel przede wszystkim inspirowanie i motywowanie ludzi w każdym wieku, mających różne umiejętności, pasje i cele. Marka zachęca, by nigdy nie rezygnować z walki o swoje marzenia, mimo różnych przeszkód, które stawia przed nami życie. Hasło „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko” odzwierciedla również ambicję firmy, którą jest dostarczanie ludziom produktów i usług umożliwiających im bezpieczne docieranie do celu – bez względu na warunki. Ponadto kampania ma na celu podkreślenie zaangażowania Bridgestone jako Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego.

Informacje o Globalnym Partnerstwie Olimpijskim i Paraolimpijskim Bridgestone Corporation

Bridgestone Corporation z siedzibą w Tokio jest największym na świecie producentem opon i wyrobów z gumy, a jego misją jest „Służba społeczeństwu z pomocą wysokiej jakości produktów“. W 2014 roku firma została dumnym Globalnym Partnerem Olimpijskim, a w 2018 roku – Globalnym Partnerem Paraolimpijskim. Firma posiada tytuł Globalnego Partnera Ruchu Olimpijskiego i Paraolimpijskiego do roku 2024, a okres ten obejmuje Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Tokio 2020, Pekin 2022 i Paryż 2024. Bridgestone dostarcza produkty, usługi i rozwiązania usprawniające sposób przemieszania się, życia, pracy i rozrywki, a zaangażowanie firmy w Ruch Olimpijski i Paraolimpijski pozwala kontynuować długą historię sportu i innowacji. W swoich działaniach na rzecz sportów olimpijskich i paraolimpijskich Bridgestone kieruje się globalnym przesłaniem firmy „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko“, którego celem jest zachęcanie do pokonywania przeszkód i wytrwałości w dążeniu do swoich celów. Jako globalny partner, Bridgestone posiada prawa marketingowe obejmujące pełną gamę oferowanych przez firmę opon, usług oponiarskich i wybranych usług motoryzacyjnych, rowerów samobieżnych, łożysk antywibracyjnych i różnorodnych wyrobów budowlanych i przemysłowych.

O Bridgestonew Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie (EMEA)

Jesteśmy odziałem z regionu EMEA największego na świecie producenta opon i wyrobów z gumy. Od prawie 90 lat gwarantujemy, że ludzie i towary wygodnie i bezpiecznie dotrą do celu podróży. Budzimy zaufanie tam, gdzie liczy się to najbardziej – na styku pojazdu z drogą. Jesteśmy doskonałymi chemikami, inżynierami i naukowcami. Pracujemy nad innowacyjnymi technologiami w jednych z najbardziej zaawansowanych fabryk i centr badawczo – rozwojowych w Europie. Bezkompromisowo koncentrujemy się na dostarczaniu rzeczywistych rozwiązań dla rzeczywistych problemów, z którymi kierowcy spotykają się na drodze każdego dnia. Prowadzimy ich, bez względu na wszystko.

Aby dowiedzieć się więcej na temat Bridgestone EMEA, zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.bridgestone.eu oraz www.bridgestonenewsroom.eu. Zapraszamy również do śledzenia nas na Facebooku, Instagramie, YouTube, Twitterze i LinkedIn.

Katarzyna Jędrachowicz, PR Manager

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here