KAMPANIA „Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość”

Date:

Share post:

   Trwa kampania społeczna realizowana w ramach projektu „Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość.” To ogólnopolska kampania realizowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w ramach „Profilaktycznego programu w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Kampania potrwa do końca marca 2017 r. Spoty powstałe w ramach Kampanii dostępne są na kanale youtube:

https://www.youtube.com/channel/UCknqC0Z0HnNVg2JZ1q8tbug oraz na stronie internetowej www.katowice.eu

 

Wydział Komunikacji Społecznej
Urząd Miasta Katowice

 

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

spot_img

Related articles

Żyjmy dłużej, czyli komórki kochają tlen

Rozmawiamy z Rafałem Gromadą i Michałem Jaroszem, biznesmenami, którzy swoje dotychczasowe rynkowe aktywności – od poligrafii, przez projektowanie użytkowe i szkolenia...

Mr Geno Mr Jack Miami Dream

Duet Mr Geno & Mr Jack to twórcy unikalnego i nowatorskiego projektu artystycznego w biznesie modowym, muzycznym i wydawniczym. Mr Geno – Eugeniusz Witek...

Międzynarodowa Konferencja walentynkowo-biznesowa Grupy Charyzma i Powołanie 2024

W dniach 8 i 9 lutego w największym salonie Lexusa w Europie mającym swoją siedzibę w Krakowie odbyła...

IX Walne spotkanie Stowarzyszenia Kobiet Charyzmatycznych

9 i 10 lipca odbyło się walne spotkanie Stowarzyszenia Kobieta Charyzmatyczna w Katowicach, w Fundacji Pomocy Dzieciom „Ulica"...