reklama
Magazyn WhyStory logo
reklama
środa, 28 czerwiec 2017 08:30

Smaczne i świeże produkty w sieci WSS „Społem”

Opublikowane przez 
Oceń ten artykuł
(4 głosów)

„Społem” Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście to firma łącząca nowoczesne zarządzanie z polską tradycją dobrego handlu. Prowadzi działalność detaliczną w ponad dwudziestu placówkach handlowych, z których trzy włączone zostały do sieci sklepów LUX, stworzonej jako odpowiedź na dynamiczny rozwój zagranicznych punktów handlowych. Przedsiębiorstwo zostało nagrodzone tytułem The Best & More jako najlepsza detaliczna sieć sprzedaży rodzimych produktów spożywczych.

AnnaTylkowska

Do naszych klientów należą osoby, dla których zdrowe odżywianie ma znaczenie. Cenią sobie jakość naszych produktów, co wiąże się z ich smakiem, świeżością oraz naturalnością. - podkreśla Anna Tylkowska, prezes WSS „Społem”. Pani prezes nie ukrywa, że spółdzielnia nie konkuruje z wielkimi dyskontami, jednakże dzięki towarom dobrego gatunku (najczęściej dostarczanymi przez lokalnych dostawców), a także wysokiej jakości obsługi, klienci coraz chętniej odwiedzają te sklepy. Są one zaopatrywane przez ponad 300 dostawców – zarówno duże międzynarodowe firmy, jak i niewielkie polskie, rodzinne.

- Jesteśmy szczególnie dumni z nabiału i produktów mlecznych, a także świeżych wędlin, do których ustawiają się kolejki zupełnie jak za dawnych czasów. Jednak nie ma się czemu dziwić, skoro wyroby ze Spółdzielni Mleczarskiej w Garwolinie przywożone są do nas już około 4:00 rano – zauważa pani prezes i równocześnie zapewnia, że zamówienia dla poszczególnych supermarketów składane są na bieżąco. – Nie zdarzają się nam sytuacje, żebyśmy sprowadzili czegoś za dużo i czekali, aż się sprzeda. Ludzie zaraz by to wyczuli, a na utratę zaufania konsumentów nie możemy sobie pozwolić. Dodatkowo każdy z dostawców posiada odpowiednie certyfikaty, a obsługa jest zobligowana do tego, by znać składy produktów garmażeryjnych, a także ciast.

WSS Społem nie tylko wciąż pozyskuje nowych zaopatrzeniowców i modernizuje placówki, ale inwestuje także w szkolenia ponad trzystu pracowników z zakresu obsługi klienta, sposobów wykładania towaru na półki (merchandising) czy przygotowywania promocji. Trenerzy skupiają się głównie na stronie praktycznej i od razu mówią, co należy poprawić, a co zupełnie wyeliminować. Ma to bezpośrednie przełożenie na wielkość sprzedażrednie przełożenie na wielkość  sprzedaży i zadowolenie klientów.

Natalia Doległo

Beata Sekuła

LogosyTheBest wyb 01

Czytany 243 razy Ostatnio zmieniany niedziela, 24 wrzesień 2017 18:31

Skomentuj

Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji Administratora.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama